Welcome..All Rights Reserved to © AbdAllah Hosni AbdAllah With My Best Wishes. انتقل للمتابعة عبر صفحتي على الفيسبوك

المدونة كانت هاتطير.....لحقتها والحمد لله



المدونة كانت هاتبوووووووووووووووظ

لا دى باظت لكن الحمد لله لحقتها




حبيت اعمل عم الفقيق وغيرت الـ

HTML

بتاع المدونة كلها عشان انزل استايل تانى




وعينك ماتشوف الا النور




لقيت المدونة(هوووووووووف) طارت كالرياح




وبعد جهد مكثف ووقت بسيط



الحمد لله رجعت كل حاجة تاهت



-اللى قدرت عليه-



ومعلش بقى اللى كتب حاجة فى الشات بوكس يعتبرها فى ميزان حسناته وانا نزلت بوكس جديد





الظاهر ان فى حد عينيه ماشاء الله عليها


على فكرة ان عندى برنامج

anti7asad

برنامج ضد الحسد



5 5 5 5 5 5

5 تعليقات:

ღϠ₡ღأمير الهدوءღϠ₡ღ said...

الحمد الله
انت وحشني مووت

ولا بتزور مدونتي ولا معبرني في الرنات

انا زعلان منك بجد

Anonymous said...

معلش يااحمد والله مشغوووووول جدا لكن انا عارف انى مقصر والله وانا مابزرش مدونات حد كتييير يعنى عشان والله مشغول والموبايل بايظ

وشكرا ع الرد ياحبي وان شاء الله اقابلك قريب جدا

مطرح ما ترسى....دقلها said...

بص ياباشا..
ولا بياكل معانا البرامج اللى ضد الحسد دى..

حاول تجيب حاجات اقوى من كدة ..
علشان صراحة مدونتك تحفة وتستاهل الحسد..

ربنا يوفقك ولو عوزت حاجة فى الجواله..
اخوك مدرب قديم برضه..

أخـــ مسلمة ـــت said...

حمدا لله علي سلامة المدونة

بس الشات بوكس كان ممكن ترجعه برسايله تاني زي ما كان من أكونت حضرتك في الموقع

و كمان قبل ما تغير

html

المدونة المفروض بتسيف نسخة منه علي الجهاز

ومش أي قالب تحطه

لازم يكون

beta (xml)

الموقع ده فيه قوالب كويسة

http://www.finalsense.com/services/blog_templates

مبروووووووووووك رجوع المدونة

وفقكم الله

Anonymous said...

شكرا ياريس ((مطرح ماترسي دقلها))

ربنا يخليك ده من ذوقك

اخت مسلمة....

شكرا ع المرور

انا فعلا سيفت النسخة ع الجهاز ((انا ماتفتنيش حاجة زى كده برده) وحطيت من اللينك اللى انتى حطيته ده قال كان عاجبنى لكن لما اتحط لغى كل حاجة غير البوستات
ولما جيت ارجع النسخة الاصلية بتاعتى من على جازى نزل كل حاجة لكن فاضية خالص
بالنسبة للشات بوكس انا فعلا كنت هارجعه لكن لقيته مليااااااااان